sista lovdagen

just nu sitter jag nyduschad och helt slut i min säng och väntar på att få lite mat.

gårdagen spenderades först hos momo och mofa med släkten för att äta,och sedan tog jag en tur till niklas för att umgås med honom och mattias.
eftersom det va sista "riktiga" lovdagen kände vi att vi ville göra något kul.
så vi satte oss i niklas källare och tände vattenpipan och satt och spelade gitarr och sjöng.
när vi setat där i några timmar fick vi för oss att basta, sagt och gjort, vi satt i bastun och lyssnade på musik och svettades! usch vad mysigt.
väl klara med det och en dusch så myste vi med cappuchino och en promenad ut till sunda.

värd kväll om jag får säga det själv :)

imorgon är det skola för dom flesta , men för mig är det praktik som gäller.
och om två veckor är jag tillbaka på tessin igen , försök överlev utan mig.

puss gullar, nu går jag och äter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0