takida är bokat

äntligen !!!!
fan vad jag har väntat och tjatat på att vi ska beställa biljetter till mitt älskade takida, och äntligen är det gjort!
19 november håller alltså jag och min kära jonna till i linköping för konsert!
det blir tredje gången totalt som jag ser robert och grabbarna!
åååh jag är så sjukt himla glad!

och inte nog med det så blir det nog kent i samma stad i mars!
älskar mitt liv!

förresten kom skolfotot idag!
INTE OKEJ!
men det sparas iallafall tyvärr.
eftersom att senaste kortet vi sparade (skolfoto) är från typ trean, och hur kul är det?
nej , nu längtar jag till skolkatalogen kommer så man kan spana lite ;)


nu ska jag lägga mig vid tvn.
men innand et så bjuder jag på lite takida
pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0