älskade alkolist!

jaa, så gårdagen spenderaades i oxelösund hos z.
det va en ganska lyckad kväll till och börja med!
ända tills min kära vän (inga namn nämnda) börjar må lite illa och ligger i en solstol och spyr.
tack mattias som agerade barnvakt åt henne medans jag roade mig med alla härliga alkoholpåverkade människor, dte  va ju great ;)

men fick efter ett litet tag springa runt i villan och leta etfer väskor jackor och skor för att sedan ta en hjälplös dam med till bussen för hemfärd.
försökte få henen att äta men det kom upp igen , PÅ MATTAN!!
gaaaaah!

la henne i sängen och jag satt ooch umgicks med min lillasyster och hennes kompis klockan tre på natten , när jag seda skulle gå och lägga mig fick jag tyvärr inte plats i min egen säng och blev tvungen att hämta en madrass i källaren och lägga mig på golvet hos mor och far.


go natt dedär!
pussar


Kommentarer
Postat av: jonna

känner mig inte träffad!

älskar dig min fyllemamma <3

2009-10-31 @ 23:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0