dagen efter

alltid härligt med lite dagen efter!
kom hem ca tre inatt med huvudvärk och så jävla ont i fötterna efter timmars dans i höga klackar!

kbällen började hemma hos min kära johanna med felicia och elin.
där gjorde vi oss iording - och det tog ju itne mer än tre timmar :)
sedan fick vi en liten skjuts till tågstationen där vi mötte upp några jag aldrig sett förut, för lite förfest i någon liten lägenhet.

när klockan närmade sig tio drog vi oss mot stan och birgers där det väntades många varma timmars dans.
och visst hade vi kul , men jag tycker att gt är överskattat.
massa fulla ungdomar som gnider sig mot varandra. hahah.
och , nej , det är jävligt kul ibland ,med rätt personer , coh det kan man verkligen säga att jag var med igår!

så tack mina fina flickor för en bra kväll!

nu väntar ännu en duschoch sedan är det ba på´t igen!
menar alltså att det troligen blir utgång ikväll igen :)
puss gollisar!

går inte att få in bilder!? hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0