en söndag

hej allihop!
söndagar är verkligen en seg dag, som man inte får någonting gjort på.
och denna söndag är inget undantag.

jag vaknade vid ett och lämnade inte sängen före två.
tog det vädigt lugnt innan jag och jonna drog iväg och tränade!
det va otroligt sköönt!!

nu ska jag ta och sätta på en film och sedan sova.
imorgon ringer klockan åtta och kvart över tio går tåget till stockholm!
tänkte handla massa roliga saker, inte bara kläder.
plus så tänkte jag att om man är i stockholm såär juu det ett superbra tillfälle att kolla efter och köpa julklappar!!
har verkligen inga ideer! så om ni har några förslag så släng en kommentar, tveka inte , jag behöver alla förslag jag kan få :)


puss ungar!



inte igen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0