hej mamma :)

ja , jag vet att du läser det här mamma, och troligen lisa också , så hej på dig med:)
men även fast ni läser det här så tänker jag skriva precis det jag vill, för detta är MIN blogg!

på lördag blir det alltså att vara med tjejerna och mysa. laga tacos, sitta och prata, och det kan tänkas komma med lite alkohol i bilden. efter det blir det troligen utgång, så hör av er om ni har något roligt pågång :))


det sägs att alkohol är överskattat?
WHAT?! säger jag .
okej, all alkohol är inte så god. men med alkohol i kroppen har man alltid roligt! (bortsett från snefyllor)
man blir social, man träffar med andra ord massa nya människor.
och gör man bort sig så har man något att skylla på.

nackdelarna är ju då om man får en snefylla.
eller om man ramlar och slår sig (lätt hänt...)
eller det värsta av allt; om man får en redig bakfylla och inte kan röra sig utan bara spyr som en fontän!

men det är ju sånt vi tar, right? :))


(fredagen blir nog också väldans bra :))) <3)



fyfan vad det bjuds på denna gamla goding!!


Kommentarer
Postat av: Jonna Markström

haha shit är det midsommar eller tror jag bara det hahha puss på dig söta barn <3

2009-10-10 @ 21:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0