känslan

idag har jag bara en enda hiss att prata om;

känslan säger jag bara.
känslan av att tycka om en person så mycket även fast man inte känner honom/henne så bra (honom i mitt fall).
när han är allt du tänker på .
och när du sitter hela dagen och stirrar på mobilskärmen och hoppas att just han ska skicka ett  sms där det kan stå i princip vad som helst för att du ska bli varm i hela kroppen.

ni vet, när man sitter brevid varandra, en bit ifrån. och tittar på film . man lägger handen på utsidan av låret, det tar inte lång tid innan han också gördet. man drar handen lite närmare för att snart se att han också gör det, till slut håller man varandra i handen och det pirrar i magen. man sneglar lite på honom och han sneglar tillbaka , och ler sitt underbara leende som får en att smälta. första kyssen. och man har inte ett enda bekymmer i världen.

den känslan sitter i min kropp just nu .
jag vet itne om det är falskt alarm från min hjärna? men jah tror inte det, för jag träffade den här killen för inte alls längesen och det kändes hur bra som helst.

och just nu kan jag inte tänka på annat än när jag ska få träffa honom igen....

UNDERBARA KÄNSLA
(pirr i magen&yr i skallen)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0