speeelaaa<3

hej!

precis som ni kanske listat ut från rubriken så sitter jag och spelar spel.
och inte vilket spel som helst, utan massa roliga spel på faebook!
fyfan så tönt, jag vet. men ibland måste man få vara tönt och inte göra någonting alls!

gårdagen (fredag) spenderades med jonna en stund på ramdalen , men det vad riktigt tråkigt så vi tog bussen hem och va hos hene hela kvällen/natten. alltid kul med jonnisponnis.
tyvärr så har vi haft våran första riktiga fight!
men det löste vi efter ca fem minuter såatteeeeee.

idag har jag varit och handlat lite med min kära pappa.
efter det tog vi en tripp till bergshammar så att jag skulle få övningsköra lite (och i bergshammar finns det inga som helst bilar/folk).
det gick faktiskt otroligt bra (tycker jag) och jag är jättenöjd och jag tycker det rä skitkul så det blir flera flera gånger i framtiden nu , så se upp på vägarna!

nu ska jag ställa mig och göra en barnsallad (kallar det så för att det bara är sallad, gurka, tomat och paprika i.
vet itne varför men jag tycker itne om sallad med massa annat strunt !
BARNSALLAD ska det vara.



och juste ! jag har ett litet dilemma...
jag sitter och funderar på om jag ska söka samma sommarjobb i sommar igen?
men det är ju typ ett år kvar tänker ni?
och ja det är det men jag måste söka ganska direkt efter nyår.
och om jag nu ska söka det såär frågan om jag ska jobba första perioden (5 veckor) elelr andra perioden (5 veckor).
guuuudars vilken ångest jag har nu!
jag hade verkligen kul där nere sist.
men ändå så va det liksom långt hemifrån så det gick inte att åka hem på helgerna osv.
help me out here!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0