still sick

hej!
jag har nästan nyss vaknat ur min feberkoma.
usch, feber är hemskt verkligen. men desto skönare är det att sova ut lite.
det känns som att jag inte har någon tid allt till att sova längre ;s

på vardagar är det så himla mycket med skola , läxor , träning , kompisar osv.
och helgerna går åt att träffa släkt, vänner, slappna av och att festa. och det är klart att jag tar mig tid til att sova varje dag (natt). men inte så mycket som jag kanske skulle behöva.

och något mer som jag verkligen är i behov av är att shoppa nya kläder!
usch, min garderob är ju nästan tom och tråkig.
men på lovet bär det av till stockhom för en heldags shopping. och jag är så himla glad att jag sparade lite av pengarna jag jobbade ihop i sommras!

dom senaste dagarna har jag kollat runt lite på olika shoppingsidor på nätet och jag har hittat en massa fina saker.



ååh så fina!
blir nästan tårögd.
nu ska jag ut och tjata lite på mamma att beställa kläderna!


puss mina fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0