helg

sådär , bloggen har fått en hyffsad design.
tillräckligt snygg för att ni skafå se den.
sååå att nu är det bara att börja besöka regelbundet :) (om man vill, inget tvång även fast jag vet att alla lär besäka ändå hihi).

sååå, första inlägget. och varför inte köra en rivstart med att blogga om helg?
helg är underskattat tycker jag. och absolut alldeles för kooort!
jag menar , efter fem tuffa långa dagar i skolan behöver man mer äntvå dagars ledighet.
man har ingen som helst tid att träffakomjpisar längre.
på vardagar är det långa skoldagar som byts av med plugg hemma. titta lite på tv och spela farmville (mitt liv<3)
och sen ska man sova liksom?
och på helgen är man så sjukt trött att man knappt orkar gå uuut!
man vill bara ligga hemmaoch titta på tv och sova.
men jag vill gärna ha kvar mitt liv . så jag försöker ta mig ut så mycket som, möjligt!

denna helg bestod av en fredag med emma och stallet efter skolan , hur mysigt som helst! tog moppen och träffade natta och miie på kvällen som slutade med lite alkohol i kroppen hos dennis med ett par söta killar jag aldrig sett förut! otroligt kul ändå.
på lördagen hade jag uppvisningpå stan på morgonen , vilket gick ovanligt bra faktiskt.
gick sedan hem och duschade och mötte lovisa på stan för en lång mysig fika.
vi cyklade hem till henne och åt och spelade farmville halva kvällen.
tog bussen ner till oxelösund och johanna en stund , helt okej. men vi tog en rätt tidig buss tillbaka till arnö igen.
ludde hängde på och "sov" he-he . fick itne sova förrän FYRA!! lovisa väckte oss vid tio, fifaaan.

nu ska jag tamig en dusch :) puss<3


en riktigt gammal bild på mig bjuder jag på också såhär i premiären :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahahaha! farmville <3

snygg blogg bruden!

2009-09-20 @ 20:37:30
URL: http://lovisafredrika.blogg.se/
Postat av: Anonym

folk har missat, uppvisning med vad`?

2009-09-20 @ 23:37:39
Postat av: elin

hehe glimten i ögat, som alltid ;)

puss sötnos!

2009-09-24 @ 22:53:11
URL: http://sjostromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0