skolan



älskade skola!!!
börja halv nio på morgonen och gå till fyra nästan varje dag !
vem vill inte ha det så om jag får fråga?
JAG!!! jag hatar det , ärså trött när jag kommerhem att jag somnar sittades på diskbänken, som förövrigt är min favoritplats i hela huset.
überlånga lektioner som toppas med tonvis läxor.
och det tror dom att dom kompenserar med håltimmar!? fuck that, dagarna blir ju bara ännu längre och segare.

jag har precis vaknat upp av att pappa kom hem och skrattade åt mig där jag satt/låg på diskbänken. mamma tjatar och vill a tt jag ska med och träna , men jag orkar inte idag. jag ska nog gå och köpa mig en välförtjänt påse godis och lägga mig med en film!

imorgon börjar jag kvart i ett och det är GREAT!!
å andra sidan slutar jag typ fyra... he-he.

puss mina fina!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0