23/9 -09

detta inlägg vill jag börja med att säga : GRATTIAS LINNÉA<3

sitter just nu och äter makaroner(typ det ända jag kan laga!)  och ska snart dra till bibblan eller något och plugga en stund med jonna. detva skitlängesen vi sågs så jag vet inte hur mycket plugg det kommer bli. men det brukar gå bra faktiskt :)
har fan skitmycket läxa den här veckan.

engelska: 25 glosor + 3 sidor i boken måndag
svenska: referatövning fredag
psykologi: alla orden fredag
natur och frilufsliv: alla anteckningar fredag
matte: jobba ifatt. (ligger aslångt efter och fattar ingenting och måste ändå gå i snabba gruppen, fattar inte hur pp-parkinson-pia tänker´!!!!) till när jag har lust
utveckling: vem är jag? tisdag

okej , kanske inte så jättemycket, men det är så jävla tråkigt att plugga dagarna i ända.
men det är väl bara att bita ihop och hoppas att det lugnar ner sig ( vilket jag inte tror kommer hända )

ikväll blir det iallafall efterlängtad bio , flickan som lektemed elden.
kankse skriver en sammanfattning om filmen och vad jag tyckte senare när jag komme hem eller imorgon ;)

jaa annars händer det inte så mycket i mitt liv...
juste! svinviktigt (skriver här så jag ska komma ihåg hih) måste till bodycount runt fredag!

nu ska jag ta och spela lite farmville och sen börja plugga!
ciao ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0