hiss&diss

okej , det här är första gången jag hissar och dissar i bloggen så ha inte för höga förväntningar ;)

HISS!
1.Thailand! ett sånt underbart land. och då menar jag inte i storstäderna utan i dom mindre orterna.
senast jag va där å va jag i khao lak. der var hur mysigt som helst och jag stortrivdes! ska faktiskt dit i år igen om jag lyckas få ledigt!

2.träning! okej , det kanske nte syns på mig , men jag tränar faktiskt två dagar (minst) i veckan.
det är jättejobbigt att ta sig ner till gymmet, men när man väl är där så är det faktiskt hur kul som helst!
och man känner sig duktig ;)

3.Jonna! ärldens bästa människa , och världens mest saknade :(
en tjej som alltid ställer upp i allalägen.
tänk om alla hade sin egen jonna! <3


DISS!

1. höst! det är kallt, regnigt och det finns absolut ingenting att göra. det säger ju sig självt. å andra sidan kan det vara fint på hösten , men jag är absolut inget fan!

2.mitt sommarlov! jag va hemma fyra veckor av sommarlovet och jag kna inte ens komma hihåg att jag gjorde något på dom veckorna!
dom andra sex veckorna jobbade jag i strömstad, och visst det va jätteroligt , men gissa om jag längtade hem till MINA kompisar eller vad man ska säga!

3. helg! inte att jag tycker om skolan , helgen är det bästa på hela veckan , men DEN ÄR FÖR KORT!
jag skulle behöva typ gå i skolan en vecka och vara ledig en vecka. det skullepassa mig utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0