dag 8 "ett ögonblick"

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.

Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Det här får mig att gråta.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 25 – En första.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett barndomsminne.

Dag 31 - Det här har jag på mig idag

Ett ögonblick
Och vad är det meningen att man ska skriva här?
hmm måste tänka lite, återkommer......

Okej, jag har valt ett ögonblick
Eller ganska många ögonblick
alla är unika, men ändå så lika.
den sitter oftast i en hel dag
liksom en pirrande lyckokänsla
för man vet, att ikväll
kommer jag vara bäst, snyggast
ikväll kommer allt få kännas bra.
och så kommer kvällen
man får göra sig iordning
ta bussen till en lägenhet
fullt med älskade ansikten
musik skratt sång & dans
alkohol, svammel
jag är bäst i världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0