premiär! "julkalender"


Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Det här får mig att gråta.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 25 – En första.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett barndomsminne.

Dag 31 - Det här har jag på mig idag

snodde listan av min fina barndomsvän frida

Jag heter alltså Lina Gabrielsson,men det kanske ni redan listat ut?
I mellannamn heter jag Linnéa, fast när jag va liten sa jag nillea, som förresten är ett ganska fint namn.
Från det att jag föddes den elfte mars nittiotre och femton år framot bodde jag i ett vitt radus i norra peterslund i Oxelösund.
Det sög rätt hårt faktiskt...
Så efter 15 år flyttade vi till en central lägenhet på öster.
När jag va två år föddes min lillasyster Ellen, monstret bor tyvärr fortfarande med oss.
Jag går barn&fritids-programmet på tessinskolan,
Det är helt okej , fast skulle jag få välja om, skulle jag byta, om det inte vore för att mina fina vänner går i min klass.
på sommrarna jobbar jag på en ö som heter syd-långö, som ligger i strömstad.
Annars extraknäcker jag som barnflicka några dagar i veckan.
Något mer intressant?
Nej, mest ointressant, men here we go;
  • Jag har humor som bara elin förstår
  • på fredag ska jag raka av min sidecut (alltså så att den blir kortare)
  • jag har sex kuddar i min säng
  • och två tecken
  • Jag älskar att fota, men är skitdålig på det
  • jag slåss i sömnen
  • jag saknar att ha någon att linda in sig i när det är kallt
  • jag har fina fötter
  • jag kan vifta på öronen
  • och på näsan(alltså vingarna)
  • Näsvingar är ett fult ord

Så....Det va dag ett, om ni undrar något så svarar jag gärna på det :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skulle du välja för linje istället för barn o fritid?

2010-12-02 @ 17:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0