en dålig update

Nästan varje dag sitter jag vid datorn, nästan varje dag kollar jag in bloglovin, nästan varje dag loggar jag in på blogg.se, nästan varje dag trycker jag på skapa inlägg, nästan varje dag trycker jag logga ut utan att ha skrivit något...
Men idag ska jag försöka få ihop något, förhoppningsvis värt att kalla en uppdatering.
Det är alltså måndag idag, ja. Skola som vanligt fast dagen har gått ovanligt fort då vi flyttat engelskan från måndag till tisdag och därmed slutar halv tre på måndagar.
Efter skolan tog jag mig ner till stan för att "kolla lite" kom hem och hade spenderat ungefär sju- åttahundra kronor.
Har ingen kamera så jag kan tyvärr inte ta kort på plaggen som jag vet att ni så gärna vill se!
Men det blev iallafall två tröjor från Åhléns, en skjorta från Gina och en väska från HM.
Tror jag ska ta mig till guldfynd där dom har rosa bandets otroligt fina armband, har ni sett det?

Sitter förresten också och funderar på om jag skulle bli ovegitarian igen?
Har varit vegitarian i över ett år nu för att jag inte tycker om kött, men vem vet, det kanske har ändrats nu efter ett år och x antal månader. Hmm... Värt att fundera lite till på!



 
Ibland får man till det,
 här har jag hittat en mysig liten pub på någon av Londons gator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0