en lördagskväll

sitter vid datan med jonna en kväll som denna. har nyss kollat på green street hooligans som för övrigt är världens bästa film.

När jag ändå uppdaterar lite så kan jag ju berätta att jag för två dagar sen kom hem från en trip till Nässjö med emma och linn för att träffa linus och hans knasiga kompisar.Vi gjorde inget speciellt där, satt mest och myste med musik i linus lägenhet. men det va ändå värt. ska däremot aldrig mer åka tåg! stressade som fan från tåget mellan tranås och nässjö då tranåståget va försenat men det fixade sig efter mycket om och men. på hemfärden va tåget till norrköping försenat och det fixade sig INTE, vi missade tåget till nyköping och blev sittandes på norrköpings central väldigt länge. efter en stunds väntan och köld kom emmas kära mor och hämtade oss!
På kvällen kom min Alexander och sov hos mig och det va great :) pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0