skriver av mig lite

allt är ett kaos
jag är trasig
det här är mitt vackra kaos


jag har inte en aning om vad jag ska skriva men känner ändå att jag måste skriva av mig litegranna.
Allt är så galet just nu, jag vet varken ut eller in.
Jag ligger i min säng och musiken flyter förbi utan att jag ens vet vad jag lyssnar på.
Jag är inte ens säker på om jag andas, jag måste tänka för att andas.

Jag har alltid trott att jag varit stark, och gud så fel man kan ha.
Jag är nog den svagaste på jorden.
jag skriver inte det här för att jag vill att någon ska tycka synd om mig utan för att jag har kommit på mig själv med att vara svag och osäker.

fan för mig





Kommentarer
Postat av: elin

sv: du är så söt så!

tack själv, dig har jag mycket att tacka förresten! love u<3

2010-03-21 @ 23:24:06
URL: http://sjostromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0