novell av lina elin josse

"personalrummet"
Hej fröken Johannesson! Gick din lektion bra?
Ja, det gjorde den, fast jag känner mig ändå ganska dyster!
Hon satt där, mittemot honom vid skrivbordet,
hon kände hans blick klä av henne
.
Och hon lät honom ta henne på bänken,
sedan klädde de på sig och hon sa: fyfan vad jag är tröttpå dig.
du går  mig verkligen på nerverna!
han förstod ingenting av vad hon menade men svarade ändå
Javisst! Så de gick in på toaletten efter att alla andra lärare gått ut.
och då började det,
hon tog en sked med chokladglass, den var kall och
god när hon stoppade den i munnen
och sa: Mmmmm. Mumms med slickepott.
De där ungarna ska fan få se på annat! Grr.
Sen satte hon sig och rättade matteprov.

The end.

josefin
lina
elin

håll utkik efter vår andra novell "the silent lovestory"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0