fågelbo & svalsta

Fina mattias, på väg mot strömstad -08

Fredagen spenderades i Nathalies lägenhet i fågelbo med fina människor jag äldrig förut träffat (dom flesta iallafall).Efter fina stunder på toalettgolvet, skratt och spyor var det dags för mig och fina elin att vandra mot tellus. killar i rutiga hattar som inte förstår ironi, det är humor. fin kväll som avslutades med fint sovsällskap hos mig.
Lördagen bestod mest av samtal om fredagens bravader, vad hände egentligen. ingen kan säkert veta, då kameran gick sönder och inga bevis finns. Natta och jag begav oss ändå ut till Svalsta där fina killar hade lan, där passade vi in. En timmas promenad till nyköpingsbro, den största fläskläpp jag någonsin sett, filmer, spel och att somna klockan fem på morgonen, det är fins ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0