lame lista

Tänker du att/på:
Någon speciell just nu?
inte speciell
Tiden läker alla sår? nej
Pengar är lycka? ja
Utseendet är allt? nej
Har du för jeansstorlek? 27/32
Är ditt livsmotto? bros before hoes unless the hoes has no clothes
Har du för betyg? kalas
Gör du just nu? ligger i sängen och spekulerar
Gjorde du igår? satt på mitt golv, åkte till david med emma
Ligger till vänster om dig? ett täcke?

Utseende:
Längd?
162
Vikt? hemlissss
Hårfärg? brunt
Hårlängd? kort, sidecut
Fräknar? på sommaren
Piercing? navel och tunga
Tatuering? på väg
Smal? heheh ne
Ögonfärg? blå

Senaste:
Personen du hånglade med:
hemlisss
Personen du kramade? emma
Personen du tänkte på? ja, emma eftersom jag nyss skrev hennes namn
Personen som sov i din säng? jag
Personen du skrev med på msn? kommer inte ihåg dude
Personen du var med? emma och david
Djuret du köpte? nemo, min fisk (R.I.P)
Maten du åt? kyckligpaj
Fyllan? hahahahHAha
Gången du spydde? hos maria
Personen du sa jag älskar dig till? vet ej, mamma tror jag

Har:
Du suttit i fängelse?
ohyeah
Du åkt ambulans? nej
Du kysst någon den senaste månaden? ya man (haha)
Du haft sex de senaste 2 veckorna? nej
Du svimmat? ja
Druckit alkohol? nej vafan!!!
Blivit kramad av de motsatta könet den senaste veckan? ja
Delat säng med någon av samma kön? my favorite: spoon med emma
Fått IG i betyg? ja
Fått MVG i betyg? nej
Blivit utslängd ifrån en lektion flera veckor i rad? nej... eller?
Stått på en scen och uppträtt? ja, i nollettan typ :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0