i´m just gonna go for a wondering

sista dagen som sjuttonåring
det har varit ett trevligt år
men nu måste jag vidare
tjenamoss arton

mitt år som sjutton
(bilderna är ej i kronologisk bögordning)

Var allmänt tuff

Hejade på hurtbullar som sprang marathon

Piercade tungan

jag älskar dig mamma

fina syster och halva fina mamma

Modell för en dag

Nyårsfirande

det här är alltså elin...

tuff i nässjö hos linus

Maskerad, jag svär

trevliga kvällar hos maria

Köpte en ny garderob (ej innehåll, det skulle behövas)

hängde med söta alexander

Var i fina skåne med fina familjen och det va fina fisken

klippte av mig håret

en regnig nattpromenad

Hajk med klassen

Skolavslutning i big C stuga

min hittils bästa sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0